Haine online de la Bershka outlet shop online
A aparut cel mai nou catalog Bershka cu oferte si promotii la haine, rochii sau ceasuri in magazinele din Bucuresti si Romania.Acesta este un brand al celor de la Inditex, compania din domeniul textilelor care mai detine printre altele si marcile Pull and Bear, Stradivarius, Zara sau Massimo Dutti.
Clientii magazinelor din tara sunt in special tinerii care vor sa fie in pas cu moda si cu ultimele tendinte. Hainele ce se gasesc pe rafturile din magazin sunt create dupa ultimele standarde, lookul modern si spiritul tineresc facandu-le foarte apreciate in randul clientilor fideli.
Fiind mereu adaptata la noile tendinte in materie de moda, Bershka Romania vine imediat cu noi haine deosebite in colectii de toamna - iarna sau primavara - vara.
Oferta Bershka.ro shop online
In magazinul online si cele clasice, clientii sunt asteptati intotdeauna cu cele mai recente colectii de haine si accesorii vestimentare: blugi de dama sau pentru barbati, rochii, pantofi, cizme sau sandale. Un mod eficient de a vedea aceste oferte este sa consultati catalogul Bershka .Sectiunea pentru barbati ofera mult mai mult decat haine de blugi la moda pentru tineri, ofera un adevarat spatiu inspirational pentru intreaga garderoba.
Bershka.ro haine si catalog online
Pentru a se pastra actuala si in tendinte, compania isi muleaza creatiile de haine pe ultimele trenduri in materie de muzica si activitati sociale.Astfel, in magazinele sale se gasesc tricouri, blugi, haine ce sunt inspirate de tendintele urbane, de starurile in voga si de tot ce se intampla in jurul tinerilor.
- Bershka femei - imbracaminte pentru femei - rochii, fuste, bluze si pulovere
- Bershka Man - imbracaminte si accesorii pentru barbati - camasi, blugi, pantaloni, geaca
- BSK - accesorii si imbrcaminte tineret, colectii de haine pentru barbati si femei gandite in pas cu ultimele tendinte, toate acestea putand fi vazute in ultimul catalog online Bershka.
Magazinele din Romania
In lume sunt peste 900 de magazine de haine Bershka, in peste 64 tari.In Romania se gasesc in marile orase: Bucuresti, Iasi, Brasov, Timisoara sau Cluj Napoca.
Vezi aici toate magazinele din Romania cu catalogul aferent.
Magazinele au spatii separate destinate diferitelor linii de produse pe care brandul le ofera. In fiecare sectiune, Bershka, BSK & Man, produsele sunt plasate in functie de stilul lor, creand un spectru larg, de la casual la sport si de la articole de baza la articole mai la moda.
Conceptul de baza
Muzica, ecrane, proiectii, grafica moderna, moda, culori ...
Brandul se prezinta ca un punct de referinta pentru moda care vizeaza acest public tot mai solicitant si, in doar doi ani si-a consolidat imaginea de brand in 100 de magazine. Astazi, dupa 18 ani, lantul are peste 1000 de magazine pe peste 70 de piete, vanzarile reprezentand 9% din veniturile totale pentru intregul grup.
Magazinele se remarca in intreaga lume prin locatia strategica si arhitectura lor bine detaliata. Locatiile sunt transformate in vitrine spatioase care genereaza tendinte, cu o imagine atenta, care se extinde de la vitrine pana la aranjarea marfurilor din interior. Grupul spaniol selecteaza cele mai bune centre comerciale din fiecare oras si se pozitioneaza in cele mai notabile zone ale principalelor mall-uri. Adesea sunt alese cladiri unice, pe care studioul de arhitectura propriu il reconditioneaza si se adapteaza imaginii si filozofiei sale de marca.
Publicul lui Bershka este caracterizat de tineri aventurosi, care sunt la curent cu ultimele tendinte si sunt interesati de muzica, retelele sociale si noile tehnologii.
BSK este brandul pentru tineri si raspunde intotdeauna la interesele si nevoile acestui public cu haine si accesorii unice, accesorii ce se pot vedea intr-un catalog Bershka online.
Politicile de mediu ale grupului
Prin modelul sau de afaceri isi propune sa ajute la dezvoltarea durabila a societatii si a mediului cu care interactioneaza. Angajamentul fata de mediu este inclus in politica de responsabilitate corporativa a grupului Inditex, publicata pe site-ul: www.inditex.com.
Iata cateva dintre obiectivele si activitatile dezvoltate in cadrul angajamentului de mediu, direct legate de magazine si clienti:
Economisirea energiei.
Magazin eco-eficient.
Reducerea productiei si reciclarii deseurilor.
Impartirea angajamentului cu tot personalul.
Cresterea gradului de constientizare a echipei.
Economisirea energiei, magazinul eco-eficient
Dezvoltam un model de management al magazinelor „eco-eficient”, prin integrarea criteriilor de durabilitate si eficienta, care sa permita o reducere a consumului de energie de 20%. Acest model de management propune masuri in toate procesele, de la proiectarea magazinului, instalarea sistemelor de iluminat, incalzire sau racire, pana la posibila reciclare a mobilierului si decoratiunii.
Reducem productia de deseuri si reciclam. Reciclarea umeraselor sau alarme, care sunt colectate la magazine si prelucrate pentru a deveni alte obiecte din plastic, este un exemplu de gestionare a deseurilor. Milioane de umerase si alarme sunt procesate in fiecare an. In plus, atat cartonul, cat si plasticul utilizat in ambalaj sunt reciclate.
Cresterea constientizarii echipei
Campanii de comunicare interna si programe specifice de instruire multimedia pentru a sensibiliza angajatii cu privire la practicile durabile, precum rationalizarea consumului de energie, utilizarea transportului durabil sau schimbarea modelelor de comportament.